182011646 / 182011441 (pon-pt w godz. 09:00-15:00)szkolastrama@nosal.pl

Regulamin płatności 

 
Zasady świadczenia usługi

REGULAMIN PŁATNOŚCI

1. Regulamin określa warunki i zasady płatności poprzez przelewy bankowe oraz linki do płatności eservice na rzecz STRAMA Sport i Turystyka Sp. z o.o. NIP 7361737323 zwanego dalej Sprzedającym z siedzibą w Zakopanem.

2. Płatności elektroniczne dokonywane i operowane są przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych , eService Sp. z o.o. ul. Jana Olbrachta 94 01-102 Warszawa, Polska T +48 225332210, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. W celu korzystania z Usługi niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci Internet, włącznie z programem służącym do przeglądania jej zasobów.

4. Każda osoba dokonująca płatności (zwana dalej Klientem ) na stronie jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nich zasad.

5. W momencie dokonania płatności, Klient potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej formie.

REGULAMIN REZERWACJI STRAMA
Rezerwacji można dokonać mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub poprzez stronę www kierującą na platformę sprzedażową Tripsomnia.

Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata lub opłata całości w terminie wskazanym w informacji dotyczącej rezerwacji. Brak wpłaty może skutkować anulowaniem rezerwacji.

Każda rezerwacja wiąże się z podaniem danych osobowych oraz innych potrzebnych wskazanych w formularzu .

REGULAMIN PŁATNOŚCI

W celu potwierdzenia rezerwacji i opłacenia pobytu Klient może wybrać jedną z następujących form płatności:

Płatność przelewem na konto bankowe.

Strama Sport i Turystyka Sp. z o.o, ul. Balzera 19a, 34-500 Zakopane NIP: 7361737323
Płatność PLN: 68 16 00 1042 0002 0141 9804 5001

Płatność EURO: 29 1600 1042 0002 0141 9804 5024
IBAN: PL 29 1600 1042 0002 0141 9804 5024, SWIFT: PPABPLP1ZK1

W tytule wpłaty prosimy wpisać nazwę apartamentu, nazwisko jeśli jest inne niż wpłacającego oraz termin pobytu.

Płatność on-line za pośrednictwem aplikacji generatora linków eservice
Za pomocą karty płatniczej: -Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club


ANULACJE I ZMIANY TERMINU REZERWACJI
W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tym przypadku obowiązuje regulamin rezerwacji w zależności od wykupionej oferty.

Anulowanie rezerwacji jest możliwe z opłatami lub bez w zależności o wykupionej oferty. Zaakceptowana kwota  zwrotu będą zwrócone na to samo konto bankowe, z którego wyszedł przelew w terminie do 7 dni lub inny ustalony sposób.

REKLAMACJE

W celu zapewnienia prawidłowej procedury procesu reklamacji z tytułu wad towarów i usług sprzedawanych i świadczonych przez STRAMA zgodnie z Ustawą nr 250/2007 Dz.U. o ochronie konsumentów z późniejszymi zmianami oraz Ustawą nr 40/1964 Dz.U. kodeksu cywilnego z późniejszymi zmianami, obowiązuje następująca procedura reklamacyjna:

Sprzedawca jest zobowiązany do należytego poinformowania Klienta o warunkach i sposobie reklamacji, w tym, gdzie można złożyć reklamację oraz gdzie dokonać naprawy z tytułu gwarancji.

Niniejszy regulamin reklamacji podlega § 18 ust. 1 Ustawy o ochronie konsumenta i jest umieszczony w widocznym miejscu dostępnym dla klienta w recepcji oraz na stronie www.strama-szkola.pl

Konsument odbierając osobiście świadczoną usługę, wyraża zgodę na sposób postępowania reklamacyjnego i potwierdza, że ​​zapoznał się z jego treścią.

Na potrzeby niniejszego regulaminu reklamacji przez reklamację rozumie się podjęcie odpowiedzialności za wady usługi, a postępowanie reklamacyjne kończy się zwrotem ceny zakupu usługi, wypłaceniem stosownej zniżki usługi lub uzasadnioną odmową.

Prawo z tytułu odpowiedzialności za wady. W przypadku, gdy klientowi zostanie dostarczona usługa inna lub w mniejszym zakresie niż było wcześniej uzgodnione, Klient ma prawo reklamować wszelkie wady świadczonych usług w tym prawo do usunięcia, uzupełnienia lub zastąpienia świadczenia nową usługą albo odpowiednią zniżką od uzgodnionej ceny zapłaconych usług.

Terminy wykonalności praw z tytułu odpowiedzialności za wady
1. Klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji bez zbędnej zwłoki, w przeciwnym wypadku prawo do reklamacji wygasa. Okresy gwarancji określają postanowienia § 620 i nast. Kodeksu Cywilnego.

Współpraca klienta i usługodawcy podczas rozpatrywania reklamacji

Klient zobowiązany jest do osobistego udziału w postępowaniu reklamacyjnym, oraz ma obowiązek przekazania obiektywnych informacji na temat świadczonej usługi. Jeżeli wymaga tego charakter reklamacji, klient ma obowiązek umożliwić personelowi dostęp do wynajętego mu pokoju apartamentowego, w celu ustalenia zasadności reklamacji.

Postanowienie końcowe
1. Niniejszy Regulamin reklamacji wchodzi w życie z dniem 1.09.2025
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany lub aktualizacji procedury reklamacyjnej bez uprzedniego powiadomienia klienta.