Regulamin płatności
Zasady świadczenia usługi
REGULAMIN PŁATNOŚCI
1. Regulamin określa warunki i zasady płatności poprzez przelewy bankowe oraz linki do płatności eservice na rzecz STRAMA Sport i Turystyka Sp. z o.o. NIP 7361737323 zwanego dalej Sprzedającym z siedzibą w Zakopanem.
2. Płatności elektroniczne dokonywane i operowane są przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych , eService Sp. z o.o. ul. Jana Olbrachta 94 01-102 Warszawa, Polska T +48 225332210, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
3. W celu korzystania z Usługi niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci Internet, włącznie z programem służącym do przeglądania jej zasobów.
4. Każda osoba dokonująca płatności (zwana dalej Klientem ) na stronie jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nich zasad.
5. W momencie dokonania płatności, Klient potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej formie.
REGULAMIN REZERWACJI STRAMA
Rezerwacji można dokonać mailowo This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub poprzez stronę www kierującą na platformę sprzedażową Tripsomnia.
Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata lub opłata całości w terminie wskazanym w informacji dotyczącej rezerwacji. Brak wpłaty może skutkować anulowaniem rezerwacji.
Każda rezerwacja wiąże się z podaniem danych osobowych oraz innych potrzebnych wskazanych w formularzu .
REGULAMIN PŁATNOŚCI
W celu potwierdzenia rezerwacji i opłacenia pobytu Klient może wybrać jedną z następujących form płatności:
Płatność przelewem na konto bankowe.
Strama Sport i Turystyka Sp. z o.o, ul. Balzera 19a, 34-500 Zakopane NIP: 7361737323
Płatność PLN: 68 16 00 1042 0002 0141 9804 5001
Płatność EURO: 29 1600 1042 0002 0141 9804 5024
IBAN: PL 29 1600 1042 0002 0141 9804 5024, SWIFT: PPABPLP1ZK1
W tytule wpłaty prosimy wpisać nazwę apartamentu, nazwisko jeśli jest inne niż wpłacającego oraz termin pobytu.
Płatność on-line za pośrednictwem aplikacji generatora linków eservice
Za pomocą karty płatniczej: -Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club
ANULACJE I ZMIANY TERMINU REZERWACJI
W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się mailowo This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. w tym przypadku obowiązuje regulamin rezerwacji w zależności od wykupionej oferty.
Anulowanie rezerwacji jest możliwe z opłatami lub bez w zależności o wykupionej oferty. Zaakceptowana kwota zwrotu będą zwrócone na to samo konto bankowe, z którego wyszedł przelew w terminie do 7 dni lub inny ustalony sposób.
REKLAMACJE
W celu zapewnienia prawidłowej procedury procesu reklamacji z tytułu wad towarów i usług sprzedawanych i świadczonych przez STRAMA zgodnie z Ustawą nr 250/2007 Dz.U. o ochronie konsumentów z późniejszymi zmianami oraz Ustawą nr 40/1964 Dz.U. kodeksu cywilnego z późniejszymi zmianami, obowiązuje następująca procedura reklamacyjna:
Sprzedawca jest zobowiązany do należytego poinformowania Klienta o warunkach i sposobie reklamacji, w tym, gdzie można złożyć reklamację oraz gdzie dokonać naprawy z tytułu gwarancji.
Niniejszy regulamin reklamacji podlega § 18 ust. 1 Ustawy o ochronie konsumenta i jest umieszczony w widocznym miejscu dostępnym dla klienta w recepcji oraz na stronie www.strama-szkola.pl
Konsument odbierając osobiście świadczoną usługę, wyraża zgodę na sposób postępowania reklamacyjnego i potwierdza, że zapoznał się z jego treścią.
Na potrzeby niniejszego regulaminu reklamacji przez reklamację rozumie się podjęcie odpowiedzialności za wady usługi, a postępowanie reklamacyjne kończy się zwrotem ceny zakupu usługi, wypłaceniem stosownej zniżki usługi lub uzasadnioną odmową.
Prawo z tytułu odpowiedzialności za wady. W przypadku, gdy klientowi zostanie dostarczona usługa inna lub w mniejszym zakresie niż było wcześniej uzgodnione, Klient ma prawo reklamować wszelkie wady świadczonych usług w tym prawo do usunięcia, uzupełnienia lub zastąpienia świadczenia nową usługą albo odpowiednią zniżką od uzgodnionej ceny zapłaconych usług.
Terminy wykonalności praw z tytułu odpowiedzialności za wady
1. Klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji bez zbędnej zwłoki, w przeciwnym wypadku prawo do reklamacji wygasa. Okresy gwarancji określają postanowienia § 620 i nast. Kodeksu Cywilnego.
Współpraca klienta i usługodawcy podczas rozpatrywania reklamacji
Klient zobowiązany jest do osobistego udziału w postępowaniu reklamacyjnym, oraz ma obowiązek przekazania obiektywnych informacji na temat świadczonej usługi. Jeżeli wymaga tego charakter reklamacji, klient ma obowiązek umożliwić personelowi dostęp do wynajętego mu pokoju apartamentowego, w celu ustalenia zasadności reklamacji.
Postanowienie końcowe
1. Niniejszy Regulamin reklamacji wchodzi w życie z dniem 1.09.2025
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany lub aktualizacji procedury reklamacyjnej bez uprzedniego powiadomienia klienta.
